...

پارس کیان مجوز فعالیت رتبه بندی اعتباری را دریافت نمود.

پارس کیان مجوز فعالیت رتبه بندی اعتباری را دریافت نمود.

پارس کیان مجوز فعالیت رتبه بندی اعتباری را دریافت نمود.

نویسنده: پارس کیان

تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

شرکت رتبه بندی اعتباری پارس کیان موفق به دریافت مجوز فعالیت “رتبه بندی اعتباری” از سازمان بورس و اوراق بهادار گردید.

با یاری خداوند متعال و مساعدت همکاران پرتلاش، شرکت رتبه ­بندی اعتباری پارس کیان توانست بعنوان یکی از اولین شرکت های رتبه بندی اعتباری در ایران، موفق به کسب مجوز فعالیت “رتبه ­بندی اعتباری” از سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ بیست و دوم آبان ماه سال هزار سیصد و نود و هفت، گردد.

شرکت رتبه­ بندی اعتباری پارس کیان به همراه شریک تجاری خود شرکت رتبه بندی اعتباری پاکرا از سال ۱۳۹۵ مذاکرات خود را جهت تاسیس و کسب مجوز فعالیت آغاز نمود. شرکت رتبه بندی اعتباری پاکرا اولین موسسه رتبه بندی اعتباری در پاکستان می باشد که توسط موسسه رتبه بندی اعتباری فیچ که از برترین موسسات رتبه بندی اعتباری در جهان می باشد؛ تاسیس گردید.

شرکت رتبه بندی اعتباری پارس کیان، نهادی مستقل و خصوصی است و در دهم دی ماه سال ۱۳۹۶ به شماره ثبت ۵۲۰۷۹۸ و شناسه ملی ۱۴۰۰۷۳۱۵۹۶۲ تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار ایران تاسیس گردید. این شرکت در زمینه تجزیه و تحلیل ریسک های اعتباری و رتبه بندی اعتباری مستقل فعالیت می نماید و خود را موظف به ارائه رتبه های اعتباری و تحقیقات آینده نگر بصورتی یکپارچه، شفاف و منسجم می داند. ارزشمند ترین سرمایه شرکت رتبه بندی اعتباری پارس کیان بهره مندی از همکاران دانشی، توانمند و دارای تخصص و متعهد و شناخته شده در کلاس جهانی می باشد.

هم اینک با دریافت مجوز فعالیت رتبه بندی اعتباری از سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت رتبه بندی اعتباری پارس کیان با عزمی راسخ بر تلاش خود در راستای نقش آفرینی موثر در شفافیت اقتصادی در کشور خواهد افزود و در این راه بر لطف ایزد منان، تلاش همکاران توانمند؛ تخصص و تعهد مدیران و شرکای تجاری خود تکیه زده است.

پارس کیان می کوشد تا همگان پارس کیان را بعنوان نهادی مستقل، متعهد، متخصص و پیشرو در عرصه رتبه بندی اعتباری کشور بشناسند.